블로그 이미지
1
황제나비

태그목록

공지사항

최근에 올라온 글

최근에 달린 댓글

글 보관함

calendar

1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

카테고리

Michael JacksonㅡYou Are Not Alone[ver.leon]

2009. 12. 28. 19:04 | Posted by 황제나비

Michael JacksonㅡYou Are not Alone
[오리지널 버젼]


Another day has gone

또 하루가 지나고
I'm still all alone
난 여전히 혼자예요
How could this be?
어떻게 된거죠?
You're not here with me
그대 내 곁에 없다니
You never said goodbye
당신은 내게 잘 있으란 말도 하지 않았죠
Someone tell me why
왜 그랬는지 누가 내게 좀 알려주세요
Did you have to go
떠나야만 했나요?
And leave my world so cold?
날 이렇게 차가운 세상에 남겨놓고?

~*~
Everyday I sit and ask myself
매일 난 앉아서 나에게 묻죠.
How did love slip away
어떻게 사랑이 그렇게 살그머니 가 버릴 수 있는지를.
Something whispers in my ear And says that
무언가 내 귀에 대고 속삭여요.

You are not alone
당신은 혼자가 아니에요
But I am here with you
내가 여기에 당신과 있으니
Though you're far away
비록 당신은 멀리 있지만,
I am here to stay
내가 여기에 머물러 있으니
But you are not alone
당신은 혼자가 아니에요
I am here with you
내가 여기 당신과 있잖아요
Though we're far apart
비록 우리가 멀리 떨어져 있지만,
You're always in my heart
당신을 항상 제 맘속에 있으니,
But you are not alone
당신은 혼자가 아닙니다
~*~

Just the other night
어떤날 밤이었어요
I thought I heard you cry
당신의 소리를 들은 것 같았어요
Asking me to come and hold you in my arms
와서 당신을 안아달라고 부탁하는..
I can hear your prayers
난 당신의 기도를 들을 수 있고
Your burdens I will bear
당신의 짐을 제가 지겠어요
But first I need your hand
하지만 우선, 당신의 손을 잡고 싶어요
Then forever can begin
그러면, '영원'이 시작될거니까요.
(의역:그 시작이 영원으로 발전할거에요)

~*~ 반복 ~*~

Oh,whisper three words
아,세마디만 속삭여주세요,
And I'll come running, darling
그럼 제가 달려 갈께요
And girl, you know that I'll be there
그대여, 당신은 내가 그대 곁에 있을거라는 걸 알고 있지요
I'll be there
내가 그대 곁에 있을거예요

You are not alone
당신은 혼자가 아니에요
But I am here with you
내가 여기에 당신과 있으니
Though you're far away
비록 당신은 멀리 있지만,
I am here to stay
내가 여기에 머물러 있으니
But you are not alone
당신은 혼자가 아니에요
I am here with you
내가 여기 당신과 있잖아요
Though we're far apart
비록 우리가 멀리 떨어져 있지만,
You're always in my heart
당신을 항상 제 맘속에 있으니,
But you are not alone
당신은 혼자가 아닙니다